Estetik Tıp, sanatsal bir bilimdir. Cildin, yüzün, vücudun görünüşünü, dokusunu ve konturunu düzeltmek için çeşitli prosedür ve tetkiklere dayanan, tıbbın gelişmekte olan bir dalıdır.

Kişinin estetik ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla çeşitli tedaviler sunan bu alan, aynı zamanda doğal ve sağlıklı görünümü korumak amacıyla da sağlık rutininin bir parçası olmuştur.

Medikal estetik, non-invaziv veya minimal invaziv teknolojileri ve teknikleri barındırır, genel anestezi olmadan ve dokular kesilmeden yapılır. Medikal estetikteki invaziv prosedürler, genellikle cilt veya cilt altına yapılan enjeksiyonları gerektirir. Bu sayede kırışıkları gidermek, aşırı terlemeyi engellemek, daha hacimli bir dudak yapısına sahip olmak ve cildin yaşlanmasını geciktirmek mümkündür.

Medikal estetik alanının uluslar arası çapta hızlı gelişimi, hastaların ameliyat gerektirmeyen gençleştirme prosedürlerini talep etmelerinden dolayıdır. İnsanların bu prosedürleri istemelerinin nedeni, hasta olmalarından dolayı değil, daha iyi görünmek ve daha iyi hissetmek istemelerinden dolayıdır. Bu hasta profili, odağın, hastalığın teşhisi ve tedavisi olduğu tıbbın diğer alanlarından farklı olarak medikal estetik ve estetik cerrahiye özgüdür. Medikal estetik bu nedenle benimsenmiş olsa da estetik cerrahinin yerine geçmez. Bu iki disiplin arasında sinerjistik bir ilişki vardır.

Etiketler : Bursa Medikal Estetik Hekimi, Bursa Medikal Estetik, Bursa Medikal Estetik Doktoru, Osmangazi Medikal Estetik, Nilüfer Medikal Estetik Hekimi, Nilüfer Medikal Estetik, Kentmeydanı Medikal Estetik Hekimi, Kentmeydanı Medikal Estetik, FSM Medikal Estetik Hekimi, FSM Medikal Estetik, Korupark Medikal Estetik Hekimi, Korupark Medikal Estetik,Zafer Plaza Medikal Estetik Hekimi, Zafer Plaza Medikal Estetik