Mezoterapi; vitamin, aminoasit, mineral, enzim ve bazı ilaçların karışım haline getirilerek deri veya yağ dokusunun altına manuel (elle) veya otomatik (mezoterapi tabancası ile) enjekte edilme işlemidir. Bu sayede istenilen bölgeye hızlı şekilde ulaşılır ve verimlilik arttırılmış olur.

Mezoterapi ile saç dökülmesi tedavisi

Kan dolaşımındaki bozulmalar ve genetik faktörler , saçlı deriyi besleyen ve yenilenmesini sağlayan damarların oksijen, vitamin ve organik besinleri alamamasına sebep olur. Böylece saçlarda cansızlık, güçsüzlük veya dökülme gibi problemler ortaya çıkar.

Androgenetik saç dökülmelerinin tedavisi, artık mezoterapinin klasik endikasyonları arasına girmiştir. Sonuçlar gayet tatmin edicidir. Fakat esas önemlisi sonuçların uzun süre kalıcılığını korumasıdır. Akut vakalarda ilk 4 seans 2 haftada bir, sonraki 4 seans ayda bir olmak üzere genellikle 8 seanslık bir atak tedavi yeterli olmaktadır. Kronik vakalarda ise bu atak tedavinin önce 4 ay boyunca ayda bir, daha sonra 2, 3, 4 ayda bir giderek seyrekleşen tekrarlarla desteklenmesi uygundur.

Saç mezoterapisi, var olan güçsüzleşmiş , kaybetmek üzere olunan saçları, sağlıklı hale getirmek ve onların köklerine tutunmasını sağlamak amacıyla uygulanır. Kan dolaşımını hızlandırarak ve kökleri besleyerek saç sağlığına destek verilmiş olur.

Mezoterapi ile selülit tedavisi

Selülitin bir gelişim süreci vardır. Erkenden duruma müdahale edilmesi halinde kontrol altına alınabilir ve cilt eskisi gibi pürüzsüzleştirilebilir. Selülit konusunda en etkin tedavilerden biri mezoterapidir. Selülit mezoterapisi ile derinin orta katmanına ilaçlar enjekte edilir. Çok ince uçlu iğneler sayesinde yan etkisi olmayan ilaçlar ( karnitin, kafein, organik silicium vb..) hedef bölgeye gönderilir. Kılcal damarlar sayesinde bu ilaçlar selülitli bölgede direkt etki yaratır. Bu sayede dokularda oluşmuş ödemi çözer, kan toplanmalarını önler, bozulmuş lenf ve kan dolaşımını düzenler. Hücreler uyarılarak yağların yakılması ve parçalanması sağlanır. Kan dolaşımındaki artış sayesinde de yağ artıkları kolayca atılır.

Selülit mezoterapisi ortalama 20 dakika sürer ve beklenen etki 6-10 seans aralığında alınır. Sonrasında 1 yıl içinde 2 kez uygulanması tedavin koruma aşaması için yeterlidir. Kişinin günlük hayatını etkileyen herhangi bir etkisi bulunmamaktadır. Selülit mezoterapisi uygulanan hasta eski yeme alışkanlıklarına devam edip, egzersiz yapmayı ihmal ederse selülitin tekrardan oluşma riski bulunmaktadır.

Mezolifting (Yüz mezoterapisi)

Yaşlanma etkilerini azaltabilecek birçok yöntem olmasına karşın, yüz mezoterapisi en doğal ve kolay olanıdır. Yüz, boyun, dekolte ve ellerde uygulanabilir.

Yıpranmış ciltlerde düzenli olarak yapılacak yüz mezoterapisi ile cildin sağlıklı, canlı ve olabildiğince genç kalması sağlanır. Cildin altına enjekte edilecek vitamin, protein, hücre yenileyici, dolaşım düzenleyici gibi bir ilaç kokteyli uygulanır. Çok ince bir enjektör sayesinde derinin altına karışım enjekte edilir ve bu işlem ortalama 20 dakika sürer. 4 ile 6 seans arasındaki uygulamalarla cildin toparlanması ve canlanması sağlanır. Sonrasında rahatça günlük yaşantıya devam edilebilir, yüzde oluşan hafif kızarıklığı gidermek amaçlı makyaj dahi yapılabilmektedir.

Etiketler : fsm bulvarı saç ekimi, fsm bulvarı saç ekimi fiyatları, fsm bulvarı saç mezoterapi, fsm bulvarı saç mezoterapi ücretleri, fsm bulvarı saç mezoterapi fiyatı, fsm bulvarı saç ekimi seansları