Cildin dışından uyguladığımız kremler, solüsyonlar daha çok cildin üst kısmını besler, canlandırır. Fakat cildin asıl canlanması gereken kısmı alt deridir. Mezolifting, vitamin, antioksidan, hyaluronik asit gibi karışımların cildin alt kısımlarına enjekte edilmesine dayanan etkili bir tedavi yöntemidir.
Mezoliftingin Etkisi

Cildin kolajen ve elastin üretimini artırarak cilt yenilenmesini sağlar. Cilt daha parlak bir görünüm alır. Cildin elastikiyeti artarak sarkmalar azalır.
Mezolifting Hangi Problemlerde Etkilidir?

Yüz, boyun, dekolte ve ellerde oluşan sarkma ve yaşlılık etkilerini gidermede etkilidir.
Cilt Mezoterapisi Tedavi Süreci

Tedavi, hazırlanan karışımın cilt altına enjekte edilmesi şeklindedir. Mikro enjektörlerle yapılan işlem ağrısız ve acısızdır yada tolere edilebilecek düzeydedir. Hasta tedaviden sonra gündelik yaşamına devam edebilir.
Cilt Mezoterapisi Sonrası Uyarılar

Tedaviden hemen sonra direkt güneş ışınlarına maruz kalınmamalıdır.
Cilt Mezoterapisi Seans Süresi ve Seans Sayıları

Cilt Mezoterapisi seansları ortalama 20 – 30 dk. Sürmektedir. 1 ay arayla yapılan 2 seans ve sonrasında 3 – 6 ay arayla yapılan idame seansları sonunda tatmin edici sonuçlar elde edilmektedir.

Mezolifting ağrılı / acılı bir tedavi midir?

Tedavi ağrısız ve acısızdır yada tolere edilebilecek düzeydedir.
Mezoliftingin yan etkisi var mıdır?

Bilinen herhangi bir yan etkisi yoktur.
Danışma ve testler ücretli midir?

Hayır, dilediğiniz zaman randevu alarak uzmanlarımıza danışabilir, görüş ve ortalama fiyat bilgisi alabilirsiniz. Bizlere e-posta, telefon veya bizzat kliniklerimize gelmek suretiyle ulaşabilir, aklınıza takılan konularda bilgi alabilirsiniz.