Vakumterapi aslında çok da yabancı olmadığımız, geleneksel yöntemlerimizden bardak çekme işleminin günümüzde ki teknolojik karşılığıdır dersek abartmış olmayız. Tek farkla, o da vakumterapinin daha ziyade estetik kaygılara cevap vermek amacıyla geliştirildiği gerçeği… Vakumterapi selülit terapi adları
Vakum Terapi Ne işe Yarıyor, Hangi Tedavilerde kullanılıyor?

Vakum terapi;
– Selülitleri gidermede,
– Ciltte ki gevşeme ve sarkmaları toparlamak için,
– Yağlanmanın olduğu kısımlarda inceltme ve sıkılaştırma amacıyla,
– Kontür bozukluklarını gidermede,
– Lenf drenajı artırmada,
– Ödem tedavisinde,
– Liposuction sonrasında cildi toparlamak ve lenf drenajı artırmak için başarılı bir şekilde kullanılmaktadır.
Ayrıca aynı bardak çekme yönteminde olduğu gibi omuz ve sırt ağrılarını gidermede, romatizmal ağrılara da faydalıdır.
Vakum Terapi Hangi Bölgelerde Kullanılıyor? Her Bölgede Kullanılabilir mi?

Vakum terapi genellikle kalça, basen ve baldırlarda kullanılmaktadır. Skar ve açık yaralarda, enfeksiyon olan bölgelerde uygulama yapılmamaktadır.
Vakum Terapi Her Kişiye Uygulanır mı?

Vakum terapi,
– Kanserli hastalarda,
– Hamilelerde,
– Kanama problemi olan ve Von Willebrand hastalarında,
– Varis ve tromboflebit hastalarında uygulama yapılmamaktadır.
Vakum Terapi Seans Sayısı

Vakum terapi seans sayısı kişiden kişiye değişmekle birlikte ortalama 10 – 12 seans sürmektedir. 6 – 8 seans sonrası ilk reaksiyonlar alınmakta, etkiler gözle görülebilir hale gelmektedir.
VakumTerapi Seans Süresi ve Seans Aralıkları

Vakum terapi seansları yaklaşık 30dk. Sürmektedir. Kişiye göre 2 – 3 gün aralıklarla uygulama yapılmaktadır.

Vakumterapinin vücuda bir zararı olur mu?

Hayır, uzun yıllardır yaygın bir şekilde güvenle kullanılan etkili bir tedavi yöntemidir. Şu ana kadar zararı olduğuna dair her hangi bir klinik çalışmaya rastlanılmamıştır.
Vakumterapi ağrılı / acılı bir tedavi midir?

Hayır, tedavi sırasında ve sonrasında her hangi bir ağrı ve acı duymazsınız.
Vakumterapinin yan etkisi var mıdır?

Her hangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.
Vakumterapi için danışma ve testler ücretli midir?

Hayır, dilediğiniz zaman randevu alarak uzmanlarımıza danışabilir, görüş ve ortalama fiyat bilgisi alabilirsiniz. Bizlere e-posta, telefon veya bizzat kliniklerimize gelmek suretiyle ulaşabilir, aklınıza takılan konularda bilgi alabilirsiniz.
Vakumterapi tedavisi kalıcı mıdır? Tekrar aynı problemi yaşar mıyım?

Bu konuda inanın sizi rahatlatacak bir cevap vermeyi çok isterdik ama maalesef burada iş yine sizde bitiyor. Tekrar yağlanma / sarkma / ödem vs. problemleri yaşamamanız için tedavi sonrasında eski alışkanlıklarınızdan kurtulmalı, durağanlıktan uzak daha hareketli bir yaşam şekli belirlemelisiniz. Ayrıca yediklerinize dikkat etmeli, sağlıklı bir diyet seçmelisiniz. Egzersizler, tedavi sonrası kazanılanları devam ettirmede oldukça faydalıdır.